Výstava ve Cvikově

03.01.2016 18:58

Dobrý den přátelé včelaři.
Nejprve přijměte moje upřímné přání všeho dobrého do právě nastartovaného roku 2016.

Dovolte mi Vás ještě upozornit na možnost navštívit včelařskou výstavu ve Cvikově - viz. níže.

Výstavu jsem si v uplynulém týdnu prošla a prohlédla hned 2x a pokaždé jsem objevila něco nového.
Za sebe bych pak vřele doporučila shlédnutí promítaného filmu - trvá cca hodinu, ale je to nejzajímavější dokument který jsem o včelách zatím viděla.

Poslední možnost ke shlédnutí výstavy je v těchto termínech:
4.1.    otevřeno    9:00    17:00
5.1.    otevřeno    9:00    15:00
6.1.    otevřeno    9:00    17:00
7.1.    otevřeno    9:00    17:00

Využijte nabízené možnosti a jeďte se podívat, stojí to za to.
S pozdravem
Renata Benešová
ZO ČSV Nový Bor


Příroda, včely a člověk, o.p.s.

Český svaz včelařů, z.s., základní organizace Cvikov

a

Okresní organizace ČSV Česká Lípa

ve spolupráci s městem Cvikov

Vás

zvou na výstavu ,,Příroda, včely a člověk“

pořádanou v Kulturním domě Sever ve Cvikově

Žitavská 132, 471 54 Cvikov